29 Ekim 2015 Perşembe

Kış Sezonu: "Benim olması gerekenler" 2

Herkese yeniden MERHABAA

Bakınız saniyesinde samimiyetsiz bir youtuber'a dönüşebiliyorum.

Bu kış dolabımda yer olmamasına rağmen, içerisinde bulunduğum derin boşluk ve depresyon hissini doldurmak için kendimi alışverişe verdiğim doğrudur. Yünlü yünlü kazaklarımı pijamanın üstüne giyip evde oturmayı hiç bir şeye değişmeyecek olsamda, aldığım şeylerin dolabımda olduğunu bilmek bir nevi meditasyon benim için.



Zara

Gel gelelim bu kış popomuza ne giyiceğimize, analarımızdan bize yadigar yüksek belli pantolonlar hiç bir yere gitmiyorlar, gitmesinler de zaten, ne güzel belimizi kapatıyorlar sıcacık sıcacık. Şuanda 25-30 yaş arasındaki gençlerin hepsinin belinde simit varsa hep o düşük beller yüzünden var. Canım yüksek beller. Kalp. Ama gel gör ki bu sene bir de bol paça pantolonlar moda, ispanyol paçamsı ama tam da ispanyol değil. Benim gibi güdük bacakları birine öyle ol bir şey giydirirsen zaten yürüyen duba gibi dolaşırım. O yüzden bol paçaya kalp yok. Bana yakışır diyorsanız alın giyin. Benden uzak olsun.




Stradivarius

Evet ismi google'da aratarak yazdım. Günümüzde bunu zaten bakmadan yazan varsa bravo, allahtan markanın logosunu değiştirdiler yavrum annem sol anahtarlı yer diyordu hep buraya.
Neyse neyse, size biraz bebeklerimden bahsetmek isterim. Benim gibi çok afedersiniz poponuz biraz büyükse, belde hafif kalınsa (ölseymişim ben, odundan yontmuşlar beni zaten) bu etekler size göre. Tabi abartmamak lazım o ayrı. Yani,aa nasıl olsa saklıyormuş bu popişi bizde 3 beden küçük giyelim diyip görüntü kirliliği yapmaya gerek yok. Benim bu eteklerden kot olanla hali hazırda bir kombinim var ona ŞURADAN ulaşabilirsiniz, ama süet olanlarda aklım kalmadı dersem çekin vurun beni. Ay başı olmadı mı hala ya!!!



Bershka / Pull and Bear

Son olarak Midi elbise ve eteklerden bahsetmek istiyorum. Üzerine gömlek giyip göbüşümü kapattığım midi elbise kombinimi ŞURADAN okuyabilirsiniz. Ama onun dışında gömlek midi elbiseler, efendime söyleyeyim kot midi etekler her ne kadar maki bitki örtüsünü andırsam da bu sezon benim dolabımda yerini aldılar. Dar olanlarını biraz daha sevsem de günlük hayatta bol olanlarını rahat bir tarz için tercih edebilirsiniz. Gerçi isterseniz evde pijama yapın bana neyse.



Zara / Bershka 

YAAA siz gençliğimizin tek askısıyla inanılmaz havalı sandığımız salopetleri unutur muyum sandınız. Günlük hayatta feşın blogır olmadığımda salopet/bahçivan tarzındaki kıyafetleri giyip ordan oraya gezmeye çıkmadığım için dolabımda olamayan ama aklımda kalan bir parça oldu kendileri. Elbise gibi olanları giyince bir anda annemin ilk okul resmi, tulum şeklinde olanlarda ise John Lennon'u andırdığım için, (BKNZ) manken ya da sıfır beden kızlarımızın üzerinde gördükçe salyalarımı akıtacağım şimdilik.



Bershka

Buda size bonus olsun, Bakırköy pazarında ve ya Emin Önünden böyle yamalar alıp kendi zevkinize göre pantolonlarınıza yapıştırabilirsiniz. Gerçekten bu sefer son söyleyeceğim, burda resimini koyduklarımın bir çoğu Taksim pasajlarında ya da sosyete pazarlarında mevcut, dünyalar kadar para dökmeyin, sadece stil önerisi olsun diye bunları koydum, gidin kesin buralardan alın diye değil yani.

OFFF! Yine çok uzun oldu bu. Neyse,
Öptüm.
Ece X.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder