14 Ekim 2015 Çarşamba

Kocamaaaan Şallara Bir Tek Ben Mi Aşık oldum?????

Havaları anlamanın mümkün olmadığı, zaten sosyal olarak çöktüğümüz bu günlerde, tabiyat ana alın size böyle hava diye yapıştırdı cevabı.
Ben üşüyorum arkadaş, istediği kadar güneş açsın ben kazakla çıkıyorum dışarı, ekim ayı benim için üşüme ayı. Kasım, aralık ve ocakta zaten donuyorum o ayrı. 
VEEE yine lafı uzattım, çok şaşırdınız değil mi?

Kışın göz bebeği, bu kocamaaan şallar var ya (Bkz. Şekil 1-A)

Şekil 1-A:

Heh işte şu yanda görmüş olduklarınız. Geçenlerde gidip bir fiyat öğreniyim dedim. Demez olaydım, sen elin kıçı kırık Koton'u bu şalları 80-90 liradan satıyor!
Tabi ki düşük gelirli bir yeni mezun olarak parama kıyamadım, nerden bulurum derken hayatımın anlamı Aliciğim yetişti! Hemen söyledim ona, e tabi biraz nazlı Ali, dedi ki 1 aya anca gelir. Dedim Ali'im gözümün nuru olsun sen gönder. Bakalım nasıl gelir nasıl gider bilemiyorum ama 9$'a Aliciğim satıyorsa 90 lira vermem ben bu şala arkadaş!

ve ALİCİĞİM tabi ki www.aliexpress.com

Merak edenler için aynen ŞURADAKİ modeli aldım.

Aşağıdakilerde de aklım kaldı:

Yukarıdaki kızın cooluğuna bakar mısınız!! 


Tamam tamam ya! 
Haydi öptüm X.
Ece


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder