3 Kasım 2015 Salı

1 Gömlek 5 Stil

Merhabaaaağğ!!

Seçimdi tatildi derken biraz aksattığımın farkındayım, ve kış aylarını doğum günüm aralık ayında olsa bile sevmediğim için böyle bir uyuşukluk var içimde, kalksam kalkamıyorum yazsam yazamıyorum. Neyse ki bazı güzel şeyler olmuyor değil. 

Neyse yine bir stil yazısıyla karşınızdayım efendim. Bugün bayıla bayıla aldığım kırmızı ekoseli ya da oduncu gömleği diye tabir edebileceğimiz gömleğimle size 5 farklı kombin önerisi hazırladım. Fotoğraf makinemin telefona bağlama adaptörü hala gelmediği için telefonla gece karanlığında anca bu kadar oldu, Affınıza sığınıyorum efenim.


1) Günlük 



Siyah crop-top: H&M
Pantolon: Mango
Çanta: Nine West
Bot: H&M
Gömlek: Pull&Bear

2) Alışveriş Günü



Kazak: H&M
Pantolon: Bershka
Çanta: Stradivarius
Gömlek: Pull&Bear
Ayakkabı: Converse

3) Boyfriend Jeans 



Pantolon: Zara
Deri Ceket: Zara
Çanta: Zara
Ayakkabı: Nike
Şapka: H&M
Çanta: Forever 21

4) Akşam Yemeği



Elbise: Pull&Bear
Bot: Zara
Gömlek:Pull&Bear
Çanta: Armani Exchage

5) Soft Rock Chic



Tişört: Happy Friday
Etek: Zara
Çanta: Tommy Hilfiger
Bot: Dr. Martens


Uzun uzun açıklamaya yazmaya gerek görmedim herşey ortada zaten.
Hadi Öptüm.
Ece X.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder