26 Ekim 2015 Pazartesi

Kış Sezonu: "Benim olması gerekenler" 1

Merhabaaaaaa,

Hafta sonu bir tanecik parter in crime yani suç ortağımla birlikte İstanbul'u Anadolu, Avrupa yakası ayırmaksızın gezdik! Ay sonu gelirken/gelmişken bütün paramı harcayıp rahat etmek istedim. Sonuçta para biriktirmek filan çok ayıp şeyler!
Bütün paramı kazaklara yatırdım, evde 20 milyon tane pantolonum varken oraya çok yatırım yapmadım allahtan. 
Canım Ecoş'uma buradan selam çakar ve "aklımda kalacağına dolabımda dursun"lar, "neden almadım ki ben bunu"ları aşağıda sıralıyorum. 






H&M
Bu sezon uzun kazak almayanı dövüyorlarmış. Altına açık renk kotla koyu renk uzun kazaklardan giy çık, hem rahat hemde güzel! 
Bir de boğazlı kazak, basic bir tane olsa yeterli, üstüne buz gibi havalarda bir de yünlü yünlü hırka giydik mi oh!! Ay yaşasın bu kış oramızı buramızı açmadan şık olabileceğiz, geçen sene crop top kazak giyeceğim diye bütün kış hasta geçirdim!



TopShop
Aldım aldım ben bunu aldım. Milyonlarca olan siyah kazaklarıma bir tane daha eklemek yerine gri aldım ben. Aslında tam bu gözüken de değil biraz daha küçük bir kesik var. İlla bi yerimizi açıcaksak bari omuzumuz olsun dedim ve bu bebekle eve döndüm. Canım kazağım <3



Bershka
oh oh birazda şuralarıma alıyım!
Üzerinde beni anlatan yazılar olan tişörtleri/sweatshirt çok seviyorum. Bu sezon böyle sweatshirt'lerin içine bol bol kareli gömlek giyip eski punk günlerimi anacağım.



Pull and Bear
Soldaki kombin toplam olarak çok hoşuma gitti açıkçası. Sağdaki ise deneme kabininde binlerce şey denedikten sonra karar verdiğim ve aldıklarım. Gömlek inanılmaz tatlı duruyor.
 Ve çok özür dilerim ama bu elbiseleri sadece sıfır bedenler için üretmiş olmalılar, tek başına giydiğimde patatese benziyorum. Gömlek güzel bir kapatma yöntemi oldu göbüşüm için. 

Neyse ben bunun part ikisini yakın zamanda yazmalıyım bence çünkü bitmiyor! Daha kısa kollu ve ya kolsuz kazaklar ve hırkalar üzerine konuşmadık bile.


Öptüm.
Your one and only 
Ece X.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder