13 Ekim 2015 Salı

Sonbaharın Bi'tanesi Bootie

Sonbaharın sağnak yağışlı gününde bootielerimi direk giyip işe geldim. Geldim gelmesine ama her şekilde giyebiliceğim siyah bootie almış olmamı şiddetle kınıyorum. Çünkü renk renk model model alıp doabıma stoklamalıydım ama ben gittim herşeyle uyucak olanını aldım. UF!
Neyse efendim, gelelim bu seneki bootie modellerine, çizme desen değil bot desen hiç değil gölümüzün baş tacı bootielerin bu seneki modellerine birlikte göz atalım dedim. Şahsi favorim kalın ve kısa topuklu bootieler. Canlarım benim, yavaş yavaş kışın gelmesine sadece sizi giyebiliceğim için seviniyorum. Yoksa yaz hiç bitmeyebilirdi.
Bütün salyalarımı klavyenin üzerine bırakıp sizi aşağıdaki resimlerle baş başa bırakıyorum efenim.
Öptüm X
Ece

Bershka

Stradivarius

ZARA


H&M

SOPHİA WEBSTER

MUI MUI

ALEXANDER WANG

DİOR


Buraya kadar bayılmadan gelebileni alkışlıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder